Skip to main content

תקנון ומדיניות פרטיות

תנאים כלליים, תנאי תשלום ותנאי ביטול

 

תנאי תשלום:

בעת ההרשמה תיסגר מסגרת אשראי על גובה דמי ביטול של 500 ₪, אך לא יבוצע חיוב מכרטיס האשראי. סגירת המסגרת נועדה לשמש כדמי רצינות ולוודא שאמצעי התשלום תקין.

בעת הודעה על יציאה וודאית יישלח מייל "אישור יציאה ודאית" אל כתובת המייל עמה נרשמת, ויחויב כרטיס האשראי במחיר הטיול בכפוף לפריסת התשלומים שבחרת בטופס הרישום.

תנאי ביטול:

בכל מקרה של ביטול טרם הודעה על יציאה וודאית, תשוחרר המסגרת ולא יגבו דמי ביטול.

טיסה – לצורך הזמנת טיסה ישלח טופס המפרט את מרכיבי הטיסה ותנאיה, מרגע אישור הזמנת טיסה יחולו תנאי הביטול / השינוי של חברת התעופה עד לגובה מחיר הטיסה במלואו. מרבית החברות מאפשרות גמישות מרבית בעת סגירה / החמרה עקב הקורונה.

שרותי קרקע – חברת בוץ עושה כל שביכולתה למזער עלויות ביטול ולדחות העברת כספים לספקים ועל כן מאפשרת תנאי ביטול נוחים. עם זאת, מרגע ההודעה על יציאה וודאית יכנסו ההזמנות לתוקפן ויחולו עליהן דמי ביטול כפי שמופיע בקובץ זה.

יתרת התשלום לטיול:
1. טיול ביציאה לא ודאית:
כל עוד לא הגיעה הקבוצה למספר המשתתפים המינימלי, ולא נשלח אליך אישור יציאה לטיול, אזי הטיול אליו נרשמת נמצא בסטאטוס יציאה לא ודאית. מספר המשתתפים המינימלי משתנה בין טיול לטיול ונקבע בהתאם לסוג הטיול והקבוצה.
במצב של יציאה לא ודאית, הינך רשאי/ת לבטל השתתפותך בטיול ולקבל החזר תשלום מלא, ובלבד שביטול זה יעשה בהודעה בכתב או במייל טרם שליחת אישור יציאה ודאית לטיול ממשרדי "בוץ".

  1. טיול ביציאה ודאית:

מרגע שקבוצה הגיעה למינימום הרוכבים הנדרש ליציאה ודאית לטיול, ישלח אליך אישור יציאה למייל איתו נרשמת בטופס ההרשמה. מרגע שליחת ההודעה על יציאה ודאית (גם אם לא נקראה), חלים עליך דמי הביטול המצוינים בטופס ההרשמה. יחד עם אישור היציאה ישלח אליך גם פירוט התשלומים.

*אם הקבוצה אליה נרשמת נמצאת כבר ביציאה ודאית, לאחר מילוי טופס ההרשמה תתבצע בדיקת זמינות ומקום להצטרפות לטיול, ורק לאחר אישור סופי ממשרדינו תתקבל הודעה על יציאה ודאית לטיול.

תנאי תשלום יתרת החבילה:

התשלום יבוצע ע"פ שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום. במידה ויחול עיכוב בביצוע התשלום מסיבות הקשורות בלקוח, יקבע שער התשלום לפי שער העברות והמחאות גבוה, בין מועד שליחת הסדר התשלום לבין מועד ביצוע התשלום בפועל הגבוה מבניהם.

אמצעי תשלום:
1. כרטיס אשראי: ניתן לחלק לתשלומים עד למועד היציאה לטיול. תשלום בש"ח בלבד. ניתן לשלם בקרדיט במספר רב של תשלומים, בהתאם לתנאי חברת האשראי.

  1. העברה בנקאית:תבוצע בהעברת תשלום אחד ובשקלים בלבד, לחשבון מספר 64000/64, בסניף 748, בבנק לאומי (מס' 10). לאחר ביצוע ההעברה, יש לשלוח אלינו את אישור ההעברה (אסמכתא) בכדי שנשייך את התשלום לחשבונכם, בדוא"ל. ישנה גם אפשרות להעברת מט"ח, לפרטים יש לפנות למשרדי "בוץ".
  2. מזומן:למשלמים במזומן שקלי או מט"ח: התשלום יימסר ישירות במשרדי "בוץ" בקיבוץ רמות מנשה, בשעות העבודה: ימים א'-ה' | 8:30 עד 17:00. חובה לתאם הגעה בטלפון: 074-7010710, שלוחה 1, חו"ל.
    תשלום בשקלים ניתן להפקיד בכל סניפי בנק לאומי, בחשבון הבנק של "בוץ" (ראו סעיף קודם) במעטפת הפקדה, ולשלוח העתק של אישור ההפקדה בפקס או מייל תוך ציון שמכם על המסמך. ישנה אפשרות להפקדת מזומן מט"ח, לפרטים יש לפנות למשרדי "בוץ".

*עמלות העברת כספים, טיפול במזומן או אחרות יחולו על הלקוח. הסכום הקובע הינו הסכום כפי שנתקבל בפעול בחשבון חברת "בוץ הרפתקאות בע"מ", ע"פ תדפיס הבנק.

תנאים כלליים:

תוקף ההרשמה: הרשמתך תכנס לתוקפה עם קבלת אישור ההרשמה מחברת "בוץ". במידה ולא התקבל אישור תוך 72 שעות, אנא פנה/י למשרדי "בוץ" בטלפון: 074-7010710 או במייל:reserve@botzbike.co.il

תנאי ביטול: הודעה על ביטול או שינוי יש להעביר בכתב בדואר רשום או בדוא"ל עם אישור קריאה. יש לקבל אישור על ביצוע הביטול או שינוי.

*מרגע ההודעה על יציאה וודאית ועד 45 ימים לפני מועד היציאה לטיול, תוחזר העלות למעט דמי ההרשמה ע"ס 500₪.

44 ימים עד 30 ימים לפני מועד היציאה, תוחזר העלות למעט 20% מגובה העסקה.

29 ימים עד 15 ימים לפני מועד היציאה, תוחזר העלות למעט 50% מגובה העסקה.

14 ימים עד 8 ימים לפני מועד היציאה, תוחזר העלות למעט 80% מגובה העסקה.

7 ימים ופחות  לפני מועד היציאה, לא יינתן החזר כספי כלל.

*לדמי הביטול תתווסף עלות ביטול או שינוי כרטיס הטיסה, בהתאם להבהרות:

חברת "בוץ" עושה מאמץ לרכוש כרטיסי טיסה במחירים ובתנאם הטובים ביותר. דמי הביטול או שינוי הכרטיס משתנים בהתאם למדיניות חברת התעופה וסוג הכרטיס ומגיעים לכדי 100% ממחירו. במקרה של ביטול/שינוי, יחולו עלויות אלו במלואן על המזמין. במידה והינך מעוניין/ת בכרטיס בו דמי הביטול נמוכים יותר, אנא ציין/י זאת ונעדכנך בגובה התוספת שעליך לשלם בגין כרטיס זה (כרטיס זה, על פי רוב, יקר יותר).

נוסע/ת המזמין/ה חבילה ללא טיסה, באחריותו/ה לדאוג לכל סידורי הטיסה והטסת האופניים, בהתאם לתוכנית הנסיעה ומדיניות חברת התעופה.

איחור בהגעה או עזיבה מוקדמת של הנסיעה, לרבות במקרה פציעה, אובדן ימי רכיבה בשל איחור בטיסות, פגעי מזג אוויר או כל סיבה אחרת, אינם מזכים בהחזר כספי כלשהו. חברת "בוץ" רשאית לבטל או לשנות כל חופשה או טיול המפורסם על ידה, באם מספר המשתתפים אינו מצדיק יציאה או מכל שיקול אחר. במקרה כזה, תוצע נסיעה חלופית או החזר כספי מלא, ללא כל פיצוי כספי מעבר לסכום ששולם בפועל בש"ח.

תנאי שינוי הזמנה: כל שינוי או חריגה מתוכנית הנסיעה, שיעשה לבקשת הלקוח/ה לאחר חתימה על טופס זה, לרבות שינוי טיסה, החלפת מלון, שינוי יעד או חריגה מלוח הזמנים של הנסיעה המפורסם בהצעת המחיר/ אתר "בוץ", יגרור חיוב בשכר טרחה בנוסף על התשלום לספק השירות.

שינוי או חריגה מלוח הזמנים של הנסיעה, לרבות הגעה מאוחרת או עזיבה מוקדמת, עזיבת הקבוצה באמצע או תוספת לילה ביעד/במלון יחשב כשינוי כללי. שינוי כללי של מרכיב, עמלה מלאה – 50€ לאדם | החלפת מלון, שינוי כרטיס טיסה, שינוי יעד העברות – עמלה מופחתת – 30€ לאדם.

כל שינוי או ביטול של כרטיס הטיסה ו/או כל רכיב אחר מהחבילה יחולו עליו עלויות הביטול כפי שנגבות על ידי הספק במלואן על המזמין, בתוספת 50 $ דמי טיפול.

אחריות הטסה: טיסות שכר: מבוצעות על ידי מוביל אווירי בהתאם לתנאי המוביל ובאחריותו ובכפוף לכל דין. הזכות בידי המוביל לשנות ולאחד טיסות, מועדי המראות וכדומה, בהתאם לתקנות ולנהלים. שינוי במועד הטיסה אינו מהווה עילה לביטול החופשה. טיסות סדירות: טיסות המבוצעות על ידי חברות התעופה השונות, בכפוף לתנאים המפורסמים על ידי חברת התעופה ובאחריותן המלאה.

ביטוח:

חובה להצטייד בביטוח המתאים לספורט רכיבה על אופניים, הכולל איתור וחילוץ אווירי, הטסה רפואית, אשפוז וניתוחים. מומלץ להצטייד בביטוח מטען וכן בביטוח ייעודי המכסה את שווי האופניים.

 ביטוח נזקי גוף בגין תאונות דרכים – לתשומת ליבכם, מובהר בזה כי שלא כמו בישראל, בכל מדינות העולם אין כיסוי ביטוחי לנזקי גוף הנגרמים מתאונות דרכים.

כמו-כן, ביטוח נסיעות לחו"ל מוגבל לכיסוי של הוצאות חירום רפואיות בלבד.

לפיכך מומלץ לכל נוסע לבדוק מול גורמי ביטוח את היקף החשיפה האישית שלו, ואת הדרך לבטח אותה, ולפעול בהתאם.

 

נטילת אחריות: היציאה לנסיעה כרוכה בחתימה על טופס נטילת אחריות לפעילות אופניים.

מסמכים: אנא וודא/י כי הדרכון שברשותך בתוקף לחצי שנה לפחות ממועד החזרה וכי ברשותך כל אשרה ו/או מסמך הדרושים ליציאתך מהארץ וכניסתך לארץ היעד. מסמכים אלו, הינם באחריותך הבלעדית. במידה ולא תורשה/י לצאת את ארץ המוצא ו/או להיכנס לארץ היעד, יחולו עליך כל העלויות הכרוכות בכך וכן לא יהיה החזר כספי מצד חברת "בוץ".

מוזמנים ליצור איתנו קשר